مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1395 ساعت 11:152016-11-12ورزشي

حیدری:امیدوارم در اشاعه و حضور کشتی پهلوانی در المپیک موفق باشیم


کشتی پهلوانی ورزش سنتی متعلق به سرزمین بزرگ ایران است اما بدلیل اینکه ابزار خود را از کشتی های آزاد و فرنگی بدست می آورد، دارای ظرفیتهای جهانی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از فدراسیون کشتی، علیرضا حیدری رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی افزود: امیدوارم بتوانم در این موقعیتی که قرار گرفته ام خدمات خوبی انجام دهم و از عهده این کار برآیم و در جایگاهی که قرار گرفته ام مثمر ثمر باشم.

وی گفت : از ستاد دیپلماسی فدراسیون کشتی ایران که نقش مهمی در تحقق این موضوع داشتند تشکر می کنم و امیدوارم در در فدراسیون جهانی طوری عمل کنیم که کشتی ایران وجهان از حضور ما منتفع شود.

دارنده مدال طلای جهان افزود: امیدوارم خدا کمک کند و در کشتی پهلوانی شرایط به نحوی پیش برود که این رشته در دنیا گسترش پیدا کند و در المپیک حاضر شود.

کار سختی در رقابت با سایر کشتی های سنتی در جهان داریم.

وی که همچنین دارنده مدال برنز المپیک است تاکید کرد: ما ایرانی هستیم و کشتی را دوست داریم و درست است که این ورزش ، ورزش اول ماست اما اگر این رشته جایگاه خود را از دست بدهد اول از همه ما ضرر می کنیم بنابراین ما باید بتوانیم در این موقعیت های بین المللی به بهترین نحو به کشتی دنیا خدمت کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری:امیدوارم در اشاعه و حضور کشتی پهلوانی در المپیک موفق باشیم

حیدری:امیدوارم در اشاعه و حضور کشتی پهلوانی در المپیک موفق باشیم