مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1395 ساعت 12:102016-11-12سياسي

مخالفت کارگران با اصلاح قانون کار و ادغام درمان تامین اجتماعی


دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان در نشست مشترک نهادهای صنفی کارگری استان خوزستان با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت بازگردانده شدن لایحه اصلاح قانون کار و توقف ادغام درمان تامین اجتماعی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، نشست تشکلهای کارگری، کارفرمایی و بازنشستگان استان خوزستان با حضور علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

همایون یوسفی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در ابتدای این نشست اظهار کرد: احیای کارخانه ها به احیا خوزستان کمک می کنند و مطمئنا در احیای اقتصاد مردم تاثیر بسیار مهمی خواهند داشت.

یوسفی خاطرنشان کرد: تنها 25 درصد اشتغال استان در بخش خدمات است.

همچنین شبکه های ارتباطی استان در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات فرسوده هستند و نیاز ضروری به پوشش فیبرنوری خوزستان وجود دارد.

وی در خصوص نقش بیمه ها در طرح تحول سلامت بیان کرد: تمام بار مالی این طرح بر دوش بیمه ها قرار دارد و تجمیع یا عدم تجمیع بیمه ها در کشور نیاز به بررسی دقیق و بیشتری دارد.

همچنین در این نشست علی ساری، نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهاد آیت الله موسوی جزایری به وزارت تعاون مبنی بر راه اندازی یک مرکز بزرگ جهت آموزش های فنی و حرفه ای تصریح کرد: از وزیر کار خواستاریم تا این پیشنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت کارگران با اصلاح قانون کار و ادغام درمان تامین اجتماعی

مخالفت کارگران با اصلاح قانون کار و ادغام درمان تامین اجتماعی