مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1395 ساعت 22:012016-11-13ورزشي

جلسه شورای اسلامی شهر قوچان به حد نصاب نرسید


سیصد و چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر قوچان به حد نصاب نرسید و اعضا تصمیم گرفتند تا پشت درب های بسته و به دلیل نبود موضوع مهم به بررسی نامه های مردمی بپردازند.

- و اعضا تصمیم گرفتند تا پشت درب های بسته و به دلیل نبود موضوع مهم به بررسی نامه های مردمی بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قوچان، سیصد و چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر قوچان امشب در حالی برگزار شد که به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای جلسه به طور علنی دارای رسمیت نبوده و از ورود خبرنگاران که از ابتدای جلسه در سالن انتظار شورا حضور داشتند ممانعت به عمل آمد.

نامه های مردمی در این جلسه پشت درب های بسته مطرح و علت عدم ورود خبرنگاران از زبان یکی از اعضای شورا نیز این بود که مطلب خاصی وجود ندارد و خبرنگاران تشریف ببرند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قوچان دراین باره به خبرنگار فارس گفت: جلسه امروز به حدنصاب حضور اعضا نرسید و علناً جلسه را نمی توان تشکیل داد و تنها نامه های مردمی موردبررسی قرار گرفت.

علیرضا یاقوتی تعداد اعضای حاضر را 5 نفر ذکر کرد و افزود: هم اکنون جلسه غیرعلنی بوده اما به احتمال زیاد و حدود 80 درصد جلسه علنی خواهد شد.

وی مدیر و ریاست جلسه غیرعلنی امشب را نائب رییس شورای اسلامی شهر قوچان اعلام و تصریح کرد: برای طرح مباحث مهم در صحن، جلسات کمیسیون فرهنگی و عمران برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه شورای اسلامی شهر قوچان به حد نصاب نرسید

جلسه شورای اسلامی شهر قوچان به حد نصاب نرسید