مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1395 ساعت 22:102016-11-13سياسي

دنبال ادغام بخش درمان تامین اجتماعی در وزارت بهداشت نیستیم


قانون تجمیع بیمه ها به رغم اینکه مصوب شده و باید اجرایی شود، سالهاست بر زمین مانده و دو وزارتخانه بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی بر سر اجرای آن همچنان چالش دارند.

- هرگز به دنبال ادغام بخش درمان سازمان تامین اجتماعی در وزارت بهداشت نیستیم به عنوان نخستین پرسش بفرمایید چرا با وجود اینکه در سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه ششم، تاکید بر اصلاح ساختار اصلاح نظام سلامت بوده ، اما در لایحه تقدیمی برنامه ششم به مجلس این مهم قید نشده است؟ پرسش شما را اینگونه می توانم بدهم و آن اینکه دولت در تقدیم لایحه برنامه ششم رویکرد متفاوتی نسبت به دوره های قبل دارد، به عبارت دیگر نگاه موجود ناظر بر این امر بود که دولت برای برنامه پنج ساله ششم، برنامه تدوین می کند و در مواردی که برنامه نیازمند قانونگذاری باشد، احکام مورد نیاز را در قالب لایحه برنامه ششم به مجلس تقدیم می کند.

بر همین اساس همزمان با تقدیم لایحه، سند پیوست برنامه ششم را تقدیم مجلس نمود و دقیقا در بخش اجتماعی سند تقدیمی ، دولت بر انتقال بیمه درمان با محوریت وزارت بهداشت و ایجاد خریدار واحد با محوریت این وزارتخانه و تشکیل شورای بیمه سلامت در وزارت بهداشت تاکید کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال ادغام بخش درمان تامین اجتماعی در وزارت بهداشت نیستیم

دنبال ادغام بخش درمان تامین اجتماعی در وزارت بهداشت نیستیم