مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1395 ساعت 08:512016-11-14بين الملل

ترامپ پشت فرمان قراردادهای خودرویی ایران


ا انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا، برای بسیاری از مردم این پرسش پیش آمده که وی با توافق هسته ای و برجام و مسائل وابسته به آن مانند فروش هواپیما به ایران و البته قراردادها و توافق نامه های مرتبط با خودروسازی، - چه خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روزنامه حامی دولت دنیای اقتصاد از بلاتکلیفی قراردادهای جدید خودرویی خبر داده است: با انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا، برای بسیاری از مردم این پرسش پیش آمده که وی با توافق هسته ای و برجام و مسائل وابسته به آن مانند فروش هواپیما به ایران و البته قراردادها و توافق نامه های مرتبط با خودروسازی، چه خواهد کرد.

ازآنجاکه برجام راه را برای همکاری های مشترک شرکت های خودروساز ایرانی باز کرد و خودروسازان خارجی نیز به اعتبار توافق هسته ای پای میز مذاکره با آنها نشستند، خیلی ها منتظرند تا ببینند واکنش رییس جمهور جدید آمریکا به این ماجرا چیست.

نگرانی ها بیشتر از آن جهت است که ترامپ در برنامه های تبلیغاتی پیش از انتخابات ریاست جمهوری، تا می توانست به توافق هسته ای و برجام تاخت و حتی ادعا کرد این سند بین المللی را پاره خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ پشت فرمان قراردادهای خودرویی ایران

ترامپ پشت فرمان قراردادهای خودرویی ایران