مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1395 ساعت 09:252016-11-14بين الملل

مقامات اروپایی: ترامپ باید به توافق نامه ها متعهد باشد


به نقل از رویترز، وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا که روز یکشنبه به منظور گفتگو درباره روابط اروپا با آمریکا در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ در نشستی در بروکسل گرد هم آمده بودند، تاکید کردند اتحادیه اروپا باید بیش از پیش در زمینه دفاعی سرمایه گذاری کند و برای رعایت توافق نامه بین المللی آب و هوا و همچنین توافق هسته ای ایران بکوشد.

دونالد ترامپ جمهوری خواه که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شده با اظهارنظرهای بحث برانگیز خود در کارزار انتخاباتی اش درباره این سه مسئله تردیدهایی به وجود آورده است.

میروسلاو لاجاک وزیر امور خارجه اسلواکی که کشورش ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را بر عهده دارد، در پایان نشست روز یکشنبه در بروکسل اعلام کرد:" ما می دانیم که رویکرد دولت آمریکا در دوره ترامپ بیشتر بر مسایل اقتصادی و تجاری استوار خواهد بود و ما نیز امیدوار هستیم که اروپا نیز به نوبه خود همبستگی و وحدت بیشتری داشته باشد.

اما هیچکس در اروپا نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و آمادگی اروپا را برای همکاری با آمریکا زیر سوال نبرده است.

"دونالد ترامپ در مبارزات تبلیغاتی خود دفاع نظام مند از متحدان اروپایی آمریکا در ناتو را زیر سوال برده و هم از توافق نامه آب و هوایی پاریس که از چهارم نوامبر به اجرا درآمد و هم از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات اروپایی: ترامپ باید به توافق نامه ها متعهد باشد

مقامات اروپایی: ترامپ باید به توافق نامه ها متعهد باشد