مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1395 ساعت 09:252016-11-15پزشكي

تولید واکسن سرطان تکذیب شد


هم اکنون 400 نفر از دانشمندان ایرانی جزو پراستنادترین محققان دنیا محسوب می شوند و نام هیچ کدام از این 400 نفر در لیست آن 58 مقاله وجود ندارد.

- معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با تکذیب خبر تولید واکسن سرطان گفت: این موضوع قویا از سوی وزارت بهداشت تکذیب می شود، چرا که این تنها یک کار تحقیقاتی محدود در مرحله حیوانی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، رضا ملک زاده صبح دیروز در نشست خبری درباره خبری مبنی بر تولید واکسن سرطان گفت: به هیچ عنوان واکسنی برای سرطان وجود ندارد و این موضوع که خبر آن متاسفانه از رسانه های متعدد منتشر شده است را تکذیب می کنیم.

وی یادآور شد: یک کار تحقیقاتی که تنها در مرحله حیوانی نشان داده که ممکن است بتوان واکسنی را برای تاثیر در سرطان تولید کرد منتشر شده که گروهی در یک مرکزی آن را به عنوان واکسن سرطان مطرح کردند.

ملک زاده افزود: برای اینکه یک واکسن تولید شود بین 10 تا 15 سال کار تحقیقاتی نیاز است و ما ادعای این گروه و آن مرکز را تایید نمی کنیم.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تاکید کرد: هیچ گونه واکسن سرطانی کشف نشده و ما در نامه ای اعلام کردیم که این موضوع مورد تایید ما نیست و این خبر تنها یک کار تحقیقاتی در مرحله حیوانی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید واکسن سرطان تکذیب شد

تولید واکسن سرطان تکذیب شد