مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1395 ساعت 14:252016-11-15بين الملل

حکم اعدام محمد مرسی و رهبران اخوان المسلمین نقض شد


محمد مرسی و برخی دیگر از رهبران اخوان المسلمین در پرونده موسوم به "حمله به زندان ها" که در آن 129 تن از مسئولان اخوان، حماس و حزب الله به شکل حضوری و غیابی محاکمه شدند، - حکم اعدام دریافت کردند.

دادگاه تجدید نظر مصر با قبول شکایت محمد مرسی و برخی دیگر از رهبران اخوان المسلمین، احکام اعدام و حبس ابد صادره علیه آنها را نقض و پرونده را برای بررسی مجدد به شعبه دیگری ارجاع داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه الیوم السابع مصر، دادگاه قاهره در جلسه کوتاه و چند دقیقه ای امروز خود شکایت رهبران اخوان المسلمین از جمله درخواست وکلای مدافع محمد مرسی، رییس جمهوری مخلوع مصر را قبول کرد و پرونده آن ها را برای بررسی مجدد به جریان انداخت.

محمد مرسی و برخی دیگر از رهبران اخوان المسلمین در پرونده موسوم به "حمله به زندان ها" که در آن 129 تن از مسئولان اخوان، حماس و حزب الله به شکل حضوری و غیابی محاکمه شدند، حکم اعدام دریافت کردند.

دادگاه جنایی قاهره در ژانویه 2015 علاوه بر محمد مرسی، محمد بدیع، رهبر اخوان المسلمین و چهار تن دیگر از رهبران این گروه را به شکل حضوری و یوسف قرضاوی و 92 تن دیگر از رهبران جهانی اخوان المسلمین و اعضایی از جنبش حماس را به شکل غیابی به اعدام محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم اعدام محمد مرسی و رهبران اخوان المسلمین نقض شد

حکم اعدام محمد مرسی و رهبران اخوان المسلمین نقض شد