مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1395 ساعت 15:402016-11-15بين الملل

مرز مهران از سوی طرف عراقی بسته شد


سخنگوی ستاد اربعین با اشاره به تجمع هزاران نفر افراد بدون گذرنامه در مرز مهران گفت: طرف عراقی در واکنش به بی نظمی های به وجود آمده مرز مهران را بست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حمید رضا گودرزی با بیان اینکه مرز اربعین از سوی طرف عراقی تا اطلاع ثانوی بسته شد، افزود: حدود 10 هزار نفر از هموطنان بدون داشتن گذرنامه در اطراف مرز تجمع کرده اند که این مساله موجب ایجاد اختلال در روند ورود زائران به خاک عراق شده است و به همین دلیل طرف عراقی تا زمان حل شدن این موضوع، مرز خود را بست.

وی ادامه داد: در حال حاضر نمایندگان وزارت خارجه و سازمان حج و زیارت در حال رایزنی با مسئولان عراقی هستند تا این مشکل هرچه سریع تر حل شود.

سخنگوی ستاد اربعین تاکید کرد: با توجه به شرایط حاکم در مرز مهران به شهروندان و زائران توصیه می شود تا اطلاع بعدی از مراجعه به مرز مهران خودداری کرده و از مرز شلمچه و چذابه برای ورود به عراق استفاده کنند.

گودرزی با رد احتمال اینکه زائرانی بدون گذرنامه وارد خاک عراق شده باشند، گفت: باید شرایط بازگشایی مرز را برای عراق محیا کنیم.

وی ادامه داد: صبح امروز 130 دستگاه اتوبوس از سوی نیروی انتظامی برای بازگرداندن افراد بدون گذرنامه آماده شده بود و از صبح امروز عملیات بازگرداندن آغاز شده بود اما بی نظمی هایی به وجود آمد و طرف عراقی مرز را بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز مهران از سوی طرف عراقی بسته شد

مرز مهران از سوی طرف عراقی بسته شد