مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1395 ساعت 15:552016-11-15اجتماعي

عراق مرز مهران را بست/ ممنوعیت تردد داخل شهر


به دلیل حجم زیاد زائران امکان تردد خودروها به داخل شهر مهران میسر نیست و بر این اساس زائران باید مسافت حدود 30 کیلومتری قبل از ورودی شهر مهران تا مرز را پیاده طی کنند.

- سخنگوی ستاد اربعین با اشاره به تجمع هزاران نفر افراد بدون گذرنامه در مرز مهران گفت: طرف عراقی در واکنش به بی نظمی های به وجود آمده مرز مهران را بست.

حمید رضا گودرزی با بیان اینکه مرز اربعین از سوی طرف عراقی تا اطلاع ثانوی بسته شد، افزود: حدود هشت هزار نفر از هموطنان بدون داشتن گذرنامه در اطراف مرز تجمع کرده اند که این مساله موجب ایجاد اختلال در روند ورود زائران به خاک عراق شده است و به همین دلیل طرف عراقی تا زمان حل شدن این موضوع، مرز خود را بست.

وی ادامه داد: در حال حاضر نمایندگان وزارت خارجه و سازمان حج و زیارت در حال رایزنی با مسئولان عراقی هستند تا این مشکل هرچه سریع تر حل شود.

سخنگوی ستاد اربعین تاکید کرد: با توجه به شرایط حاکم در مرز مهران به شهروندان و زائران توصیه می شود تا اطلاع بعدی از مراجعه به مرز مهران خودداری کرده و از مرز شلمچه و چذابه برای ورود به عراق استفاده کنند.

ممنوعیت تردد خودروها به داخل شهر مهرانایسنا نوشت: رییس پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به سه مرز مهران، شلمچه و چذابه را تشریح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق مرز مهران را بست/ ممنوعیت تردد داخل شهر

عراق مرز مهران را بست/ ممنوعیت تردد داخل شهر