مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1395 ساعت 16:262016-11-15ورزشي

امام جمعه شهرستان نور: آسیب های طلاق باید شناسایی و بررسی شود


علت و آسیب های طلاق شناسایی، احصاء و بررسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نور، حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی و قرارگاه فرهنگی این شهرستان، اظهار کرد: مصوبات جلسه نیازمند پیگیری و اجرا است تا شاهد خروجی مناسب و مثبت از جلسات باشیم.

وی افزود: موضوعات جلسه امروز هماهنگی همایش نیما و شعر تبری است که در جلسه قبلی بحث و کار تقسیم بندی شد و مسؤولیت ها مشخص شد و اکنون باید گزارش اقدامات برای هماهنگی بیشتر ارائه شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور با اشاره به موضوع دوم جلسه راهکاری پیشگیری از طلاق نیز گفت: قرارگاه فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی باید با آسیب شناسی در حوزه خود موارد را احصا و به شورا گزارش کنند.

این مسؤول تأکید کرد: موضوعات مطرح شده در جلسه تا حصول نتیجه در جلسات بعدی پیگیری می شود و بدون نتیجه از آن عبور نمی کنیم.

امیری ارجمند بر حضور اعضای اصلی شورا در جلسات تأکید کرد و ادامه داد: به منظور اهمیت موضوع دستگاه ها از معرفی جانشین یا نماینده خودداری کنند.

* راه اندازی ستاد جهیزیه نماینده رؤسای دانشگاه های شهرستان نور نیز در این جلسه، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان علاوه بر ورزش باید به موضوع ازدواج، کار و پیشگیری از طلاق و آسیب های اجتماعی این قشر اهتمام داشته و آموزش را ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرستان نور: آسیب های طلاق باید شناسایی و بررسی شود

امام جمعه شهرستان نور: آسیب های طلاق باید شناسایی و بررسی شود