مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1395 ساعت 14:362016-11-16دانش

آیین نامه نشر بین الملل کتاب در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصویب شد


رییس مرکز نشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر از تصویب آیین نامه نشر بین الملل کتاب در این دانشگاه همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه " به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سیدحمید شهابی رییس مرکز نشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در هفته کتاب با حمایت ریاست دانشگاه و معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، آیین نامه نشر بین الملل کتاب به تصویب رسید.

وی از استادان و دانشجویان دعوت کرد در حوزه نشر بین الملل با این مرکز همکاری داشته باشند و اظهار داشت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه کتاب هایی که به زبان انگلیسی تدوین شود علاوه بر حق تالیف معمول، یک حق تالیف ویژه درنظر می گیرد و امتیازات ویژه ای برای تبدیل وضعیت، تخصیص گرنت برای استادانی که به زبان انگلیسی منتشر کنند قائل خواهد شد.

شهابی خاطرنشان کرد: درحال حاضر تعداد کتاب های انگلیسی ما محدود است ولی بنا داریم تا پایان برنامه توسعه دانشگاه، شمار آنها را به 50 عنوان برسانیم.

وی از توافق اولیه مرکز نشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با برخی ناشران مطرح بین المللی برای چاپ مشترک کتاب به زبان انگلیسی خبر داد.

رییس مرکز نشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: خوشبختانه این امکان را داریم با بهره مندی بیش از 500 عضو هیات علمی صاحبنظر در علوم فنی مهندسی و عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه نشر بین الملل کتاب در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصویب شد

آیین نامه نشر بین الملل کتاب در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصویب شد