مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1395 ساعت 16:562016-11-16فرهنگي

مردم روی ما آب جوش می ریزند


احتمالا شما هم در حاشیه نمایشگاه ها و جشنواره ها، مجسمه های نقره ای زنده را زیاد دیده اید؛ اما داستان این مردهای نقره ای چیست؟ چه کسی برای اولین بار سیلورمن را به ایران آورد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، مجسمه های زنده با صورت های خاکستری که انگار حمام رنگ گرفته اند.

این اولین تصویری است که از سیلورمن ها یا مردهای نقره ای به ذهن ما خطور می کند.

آدم هایی که احتمالاً آن ها را در حاشیه نمایشگاه ها و جشنواره ها زیاد دیده ایم و زیاد آن ها را با مجسمه اشتباه و شاید یکی دو باری هم با آن ها عکس گرفته باشیم.

هنری که نه سالی است وارد ایران شده و حالا حسابی شناخته شده است.

اما داستان این مردهای رنگی صامت چیست؟ دنیای سیلورمن ها چه شکلی است و به چه قیمتی حاضر می شوند سراپا رنگی بشوند و بدون هیچ کلامی مثل یک مجسمه ساعت ها بی حرکت در جای خود بایستند؟ دنیای مردهای نقره ای پر از سؤالات کوچک و بزرگی است که احتمالاً شما هم با آن ها مواجه شده اید.

در این گزارش می خواهیم سرکی بکشیم به دنیای دو نفر از این آدم ها و در آخر هم با ابوالفضل همراه کسی که این هنر را به صورت رسمی وارد ایران کرد، صحبت می کنیم.

داستان اول/ سیلورمن 26ساله/ دوست دارم کارگردان شوم من عشق سینما بودم حسن منصوری فرد 26 ساله و متولد بندر امام خمینی خوزستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم روی ما آب جوش می ریزند

مردم روی ما آب جوش می ریزند