مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1395 ساعت 21:112016-11-16سياسي

امام جمعه موقت شیراز: حمل ونقل ریلی آرامش و آسایش مسافران را موجب خواهد شد


حمل ونقل ریلی وسیله مناسبی برای سفرهای درون و برون شهری است چراکه آرامش و آسایش مسافران را موجب خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شیراز، امام جمعه موقت شیراز عصر امروز در نشست شهرسازی ریل پایه اظهار داشت: بااینکه تلفات ما در استفاده از قطار بسیار کم است اما مردم از این وسیله کمتر استفاده می کنند.

حجت الاسلام محمدحسن مرادی افزود: در 37 سال گذشته 820 هزار نفر تلفات جاده ای داشته ایم و 8 میلیون و 200 هزار نفر مجروح و معلول و ازکارافتاده که آمار بسیار بالایی است.

وی ادامه داد: با توجه به این آمار متوجه می شویم که صنعت حمل ونقل ریلی وسیله مناسبی برای سفرهای درون و برون شهری است چراکه آرامش و آسایش مسافران را موجب خواهد شد.

امام جمعه موقت شیراز قانون گریزی، سرعت بالا و سبقت جویی را عامل تصادفات جاده ای دانست و گفت: دلیل 21 درصد از تصادفات سرعت بالا است.

وی اضافه کرد: درحال حاضر تلفات جاده ای در دنیا نهمین عامل مرگ ومیر است اما در کشور ما سومین یا چهارمین علت است و این نشان می دهد که جاده های ما امنیت ندارد.

مرادی با اشاره به تلفات 18 هزار و 300 نفری در سال های 1393 و 1392 نیز گفت: از این آمار یک هزار و 300 نفر دانش آموز بوده اند، یعنی هر پنج ساعت یک دانش آموز در کشور جان خود را از دست داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت شیراز: حمل ونقل ریلی آرامش و آسایش مسافران را موجب خواهد شد

امام جمعه موقت شیراز: حمل ونقل ریلی آرامش و آسایش مسافران را موجب خواهد شد