مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1395 ساعت 13:562016-11-17سياسي

«الله اکبر» یعنی غیر از خدا همه صغیر هستند و ملاک تنها بابد خدا باشد


ششمین قسمت از برنامه «پیاده آمده ایم» با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی و اجرای وحید ملتجی با موضوع یاری حمایت از دین به روی آنتن شبکه اول سیما رفت.

- .

ششمین قسمت از برنامه پیاده آمده ایم با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی و اجرای وحید ملتجی با موضوع یاری حمایت از دین به روی آنتن شبکه اول سیما رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ششمین قسمت از برنامه پیاده آمده ایم با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی و اجرای وحید ملتجی با موضوع یاری حمایت از دین به روی آنتن شبکه اول سیما رفت.

کارشناس برنامه سخنان خود را با یک روایت از امام صادق ( ع ) آغاز کرد که ایشان به یکی از اصحابشان می فرمایند: اگر می خواهی بدانی آدم خوبی هستی یا نه به دلت نگاه کن و اگر در قلبت اهل عبادت را دوست و اهل معصیت را دشمن می دانی، فرد خوبی هستی و خدا هم تو را دوست دارد ولی اگر نسبت به اهل طاعت خدا بغض و نسبت به اهل معصیت حب داری، خدا نیز نسبت به تو بغض دارد.

حجت الاسلام مرادی افزود: به طور مثال اینکه می گویند فلان شخص حرفی زد که اوباما یا ترامپ و بی بی سی خوششان آمد و ابروی ما در جهان حفظ شد، اشتباه است؛ به رفتار حضرت ابراهیم نگاه کنید، وی اولین کسی است که قاتلین امام حسین (ع) را لعنت کرده، رفتار این حضرت را در برائت جستن از پدرخوانده و مردم روزگارش نگاه کنید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«الله اکبر» یعنی غیر از خدا همه صغیر هستند و ملاک تنها بابد خدا باشد

«الله اکبر» یعنی غیر از خدا همه صغیر هستند و ملاک تنها بابد خدا باشد