مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1395 ساعت 14:112016-11-17ورزشي

29 آبان ماه ششمین همایش بزرگ زینبیون در قوچان برگزار می شود


سخنگوی شورای اسلامی شهر قوچان از برگزاری ششمین همایش بزرگ زینبیون در 29 آبان ماه با محوریت شهرداری و شورا در سالن ورزشی معلم این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قوچان، علیرضا یاقوتی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر قوچان اظهار داشت: امربه معروف و نهی از منکر هدف قیام امام حسین (ع) و واقعه عاشورا بوده که برای احیای دین این قیام صورت گرفته است و تداوم این راه بزرگ بر همگان واجب است.

وی با تأکید بر اینکه در روزگار فعلی فرقه های دست پرورده دشمنان، نظام اسلامی و دین اسلام را با سلاح های مختلف و به روز هدف قرار داده اند، تصریح کرد: ضرورت توجه به فلسفه عاشورا بر همگان واضح بوده و فلسفه سخنان حضرت زینب (س) و روشنگری های بانوی صبور کربلا در این راه باید به نسل حاضر اطلاع رسانی شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قوچان با یادآوری این مطلب که از شش سال پیش در این شهرستان اجرای همایش زینبیون آغازشده است، گفت: این کار ابتکاری و تلفیق و ترکیبی از هنر به همراه تعزیه و اجرای خطبه حضرت زینب (س) بوده که هرسال استقبال مردم از این برنامه بیشتر می شود.

یاقوتی با بیان اینکه سپاه ناحیه قوچان و دفتر امور بانوان فرمانداری همه ساله هماهنگ کننده و مجری این برنامه از ابتدا بودند، بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 آبان ماه ششمین همایش بزرگ زینبیون در قوچان برگزار می شود

29 آبان ماه ششمین همایش بزرگ زینبیون در قوچان برگزار می شود