مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1395 ساعت 15:102016-11-17سياسي

تعداد جمعیت حاشیه نشین کشور اعلام شد


رییس سازمان بهزیستی کشور به وجود 12 تا 13 میلیون جمعیت حاشیه نشین در کشور اشاره کرد و گفت: ساماندهی و کنترل حاشیه نشینی یکی از اولویت ها و برنامه های بهزیستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم انوشیروان محسنی در حاشیه همایش علمی کاربردی مدیران ستادی و معاونان پشتیبانی سازمان بهزیستی در مشهد اظهار داشت: کلانشهر مشهد و ساماندهی معضل حاشیه نشینی آن از برنامه های جدی سازمان بهزیستی است که در این راستا برنامه پنج ساله تعریف شده است.

وی ادامه داد: سالانه حداقل 250 میلیارد ریال برای ساماندهی و ارائه خدمات در حاشیه شهر مشهد اعتبار نیاز است.

رییس سازمان بهزیستی گفت: در این راستا برپایی 2 پایگاه خدمات سلامت اجتماعی، ارائه یک وعده غذای گرم در حاشیه برخوردار، پرداخت هزینه شهریه مهدهای کودک سه دهک پایین جامعه و سامانه کاهش آسیب و طلاق از جمله خدماتی است که هم اینک در حاشیه شهر مشهد ارائه می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون 2.

5 میلیون زن سرپرست خانوار در سطح کشور زیر پوشش خدمات حمایتی این سازمان قرار دارند، افزود: همسران یک میلیون و 800 هزار نفر از این زنان سرپرست خانوار فوت شده اند.

محسنی ادامه داد: شوهران 350 هزار نفر از این زنان نیز ازکارافتاده یا زندانی هستند، 250 هزار نفر آنها طلاق گرفته اند و حدود 100 هزار نفر نیز دختران مجردی هستند که به صورت خودسرپرست زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد جمعیت حاشیه نشین کشور اعلام شد

تعداد جمعیت حاشیه نشین کشور اعلام شد