مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1395 ساعت 19:462016-11-17سياسي

بسیجی ها از ارتباطات اجتماعی خود برای حفظ اعتقادات دینی استفاده کنند


انتظارداریم تا بسیجیان در برابر شبهه هایی که دشمنان در فضای مجازی برای انحراف جوانان ایجاد کرده اند، ورود پیدا کنند و با ارتباطی که با طبقه های مختلف جامعه دارند در حفظ و تقویت اعتقاد دینی جوانان بکوشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو"، به نقل از مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید عصر پنجشنبه در دیدار سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: دراین راستا مدیران و مسئولان به ویژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حفظ جوانان و عدم تخریب ارزش ها در میان فرزندانمان وظیفه خود را به خوبی ایفا کنند،باید در فضای مجازی برنامه ریزی صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور بسیج در عرصه تولید و کمک به نظام و مردم در عرصه اقتصادی بیان کرد: به طور یقین ملتی که بتواند روزی خود را خودش به دست بیاورد استقلال پیدا کرده و از اتکا به بیگانه بی نیاز خواهد شد.

آیت الله سبحانی با ضروری دانستن علم و تجربه برای امر کشاورزی اظهار داشت: الحمدلله بسیج هم در علم و هم در تجربه موفق عمل کرده که از تلاش های بسیج قدردانی می کنیم.

وی افزود: بسیج کار ارزشمندی در علمی کردن کشاورزی انجام داده و اگر این روند ادامه یابد به قول الهی که در قرآن کریم تاکید شده است، از هر دانه می توان 900 دانه برداشت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجی ها از ارتباطات اجتماعی خود برای حفظ اعتقادات دینی استفاده کنند

بسیجی ها از ارتباطات اجتماعی خود برای حفظ اعتقادات دینی استفاده کنند