مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1395 ساعت 11:312016-11-18سياسي

زیارت کربلا از نان شب هم واجب تر است/ مشکل انسان ها در شناخت درست است


در روایات داریم که فقرا سالی یک بار به زیارت امام حسین (ع) و اغنیا حتما سالی دو بار این کار را انجام دهند؛ چرا که زیارت کربلا از نان شب هم واجب تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هفتمین قسمت از برنامه پیاده آمده ایم با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی و اجرای وحید ملتجی با موضوع یاری کردن دین و با تهیه کنندگی سازمان هنری رسانه ای اوج، روی آنتن شبکه اول سیما رفت.

شهاب مرادی در ابتدای این برنامه به اهمیت زیارت امام حسین در کربلا اشاره کرد و بیان داشت: در روایات داریم که فقرا سالی یک بار به زیارت امام حسین (ع) بیایند و اغنیا حتما سالی دو بار این کار را انجام دهند و امام صادق (ع) فرمود اگر هر شب جمعه به زیارت امام حسین (ع) نروید، جفا کرده اید.

زیارت کربلا از نان شب هم واجب تر است.

حجت الاسلام مرادی در ادامه برنامه گفت: یاری خواستن امام حسین (ع) ،انسان منصف، عاقل و عاشق را به این فکر میاندازد که باید چگونه امام زمانش را نصرت کند.

پاسخ ، کمک با قلب، کمک با قلب و زبان و یا کمک با قلب و زبان و دست است .

وی افزود: از آن طرف هم باید یادمان باشد در نصرت دین اولین توقیفی که از انسان گرفته می شود جهاد با دست است، بعد جهاد زبانی و بعد جهاد قلبی است و اگر توقیف جهاد قلبی از کسی گرفته شود، آن فرد زیر و رو خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت کربلا از نان شب هم واجب تر است/ مشکل انسان ها در شناخت درست است

زیارت کربلا از نان شب هم واجب تر است/ مشکل انسان ها در شناخت درست است