مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1395 ساعت 12:502016-11-18اقتصادي

وزارت نفت: بنزین آلوده وارد کشور نشده است


معاون وزیر نفت با تشریح ضوابط آزمایش کیفیت محموله های وارداتی، ضمن رد ورود بنزین آلوده به داخل کشور، گفت: عامل آلودگی هوا، توزیع بنزین آلوده نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر؛ عباس کاظمی درباره آخرین وضعیت تولید و عرضه بنزین با استاندارد یورو چهار اتحادیه اروپا در کلانشهرهای کشور، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، به طور متوسط روزانه حدود 74 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده که از این میزان، 62 میلیون لیتر در پالایشگاه های داخل کشور تولید شده است.

معاون وزیر نفت با اعلام اینکه از مجموع کل بنزین تولیدی در پالایشگاه های داخلی حدود 26 میلیون لیتر بنزین دارای استاندارد یورو چهار بوده است، تصریح کرد: هم اکنون در کلانشهرهای تهران، کرج، اراک، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز و مشهد بنزین یورو چهار عرضه می شود که کیفیت آن، تفاوتی با استاندارد و کیفیت بنزین عرضه شده حتی در کشورهای پیشرفته اروپایی ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با تاکید بر اینکه آلودگی هوای تهران و برخی از کلانشهرهای کشور ارتباطی با کیفیت بنزین عرضه شده ندارد، اظهار داشت: همزمان با کاهش دمای هوا در کلانشهر تهران پدیده وارونگی دما به وقوع می پیوندد و با توجه به اینکه حرکت افقی و عمودی هوا نداریم، تجمیع کربن منجر به آلودگی هوا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نفت: بنزین آلوده وارد کشور نشده است

وزارت نفت: بنزین آلوده وارد کشور نشده است