مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1395 ساعت 13:262016-11-18سياسي

امام جمعه یاسوج: باید به عقل مروجان رابطه با آمریکا شک کنیم


باید به عقل مروجان رابطه با آمریکا شک کنیم.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یاسوج ظهر امروز خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به امامت آیت الله سید علی اصغر حسینی در محل مصلای امام خمینی این شهر و با حضور گسترده نمازگزاران مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

امام جمعه یاسوج در خطبه اول نماز جمعه این هفته با اشاره به بیان امام محمد باقر(ع) در خصوص مشخصات و ویژگی های شیعه اظهار کرد: آن حضرت فرمودند شیعه ما نیست جز آن کسی که از گناه پرهیز کرده و تقوا داشته و مطیع پروردگار باشد و از محرمات دوری کند و اطاعت از دستور الهی کرده و به آن عمل کند.

وی افزود شیعه واقعی خدمت به خلق کرده و مستمندان را یاری می کند و اهل حرام خواری و دروغ و تهمت نیست و گرانفروشی نمی کند و وظیفه ای که اسلام برایش تعریف کرده انجام می دهد.

امام جمعه یاسوج به آیه ای از قرآن از سوره قصص و آیه 25 آن اشاره کرد و گفت: خداوند حضرت موسی بن عمران را برای نجات بنی اسراییل از ظلم فرعون زمان به میان مردم فرستاد.

حسینی در همین زمینه بیان کرد: فرعون با قدرتی که داشت و خود را خدای مصر می خواند ماموریت داشت تا زنان باردار بنی اسراییل را زیر نظر داشته باشند و هر زنی پسر داشت آن را از بین ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یاسوج: باید به عقل مروجان رابطه با آمریکا شک کنیم

امام جمعه یاسوج: باید به عقل مروجان رابطه با آمریکا شک کنیم