مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1395 ساعت 13:402016-11-18سياسي

ضرورت تعیین عامل مشکلات پیش آمده در شهرک زیتون


عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه عامل مشکلات پیش آمده در شهرک زیتون باید مشخص شود، گفت: میزان خسارتی که به مردم تحمیل شده باید به قیمت روز محاسبه و جبران شود.

- محمدجواد فتحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص اتفاقات اخیر شهرک زیتون در پایتخت مبنی بر تخریب واحدهایی که سابقه واگذاری اراضی آن مربوط به دهه 60 و از سوی تعاونی مسکن جهاد کشاورزی می رسد، گفت: اهالی شهرک زیتون با سندی که در دست دارند به طرفیت نهادی که مدعی اراضی آنها است می توانند اقامه دعوا کنند اما پیش از آن عامل این خسارت باید مشخص شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی یا تعاونی های مسکنی که اقدام به فروش اراضی کردند باید پاسخگو باشند، از این رو میزان خسارتی که به مردم تحمیل شده باید به قیمت روز محاسبه و جبران شود.

وی افزود: مقصر اصلی کسی است که این اراضی را به مردم واگذار و پس از آن سندی برای آنان صادر کرده است، البته اگر اهالی شهرک زیتون واحدهای خود را در کاربری فضای سبز ساخته باشند مرتکب تخلف شده و نسبت به ساخت سازه مقصرند اما با در دست داشتن سند نسبت به زمین شان مالک هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعیین عامل مشکلات پیش آمده در شهرک زیتون

ضرورت تعیین عامل مشکلات پیش آمده در شهرک زیتون