مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1395 ساعت 08:162016-11-19سياسي

فارس گزارش می دهد حضور چهره های علمی در پیاده روی اربعین شگفت آور است


حضور چهره های علمی و فرهیختگان در مراسم پیاده روی اربعین برای جهانیان شگفت آور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ارومیه، در پیاده روی اربعین حسینی چهره های علمی، شخصیت های برجسته قرآنی و پژوهشی نیز حضور چشمگیری دارند، به طوری که در کنار مردم عادی افرادی از دانشگاه ها، دانشجویان و اساتید نیز حضور خیره کننده ای در این آیین باشکوه دارند.

به معنای واقعی کلمه شاهد این موضوع هستیم که در راهپیمایی اربعین امسال فرهیختگانی از حوزه و دانشگاه حضور چشمگیری را به منصه ظهور رسانده اند، به طوری که قطعا همراهی این افراد شاخص ارزشمند است.

مشارکت دانشجویان و اساتید دانشگاهی برای عمق بخشی به این حرکت عظیم و مانور بزرگ شیعیان تأثیر فراوانی دارد، به ویژه اینکه چهر ه های علمی نه تنها از ایران بلکه سایر کشورها نیز حضور یافته اند.

به همین دلیل و به واسطه حضور این افراد علمی و برجسته شاهد هستیم که راهپیمایی ایام اربعین به یک پدیده کلان فرهنگی و تمدنی در مقیاس جهان اسلام تبدیل می شود که نمونه ای از آن در دنیای امروز وجود ندارد.

بنابراین خبرنگار ما در " آذربایجان غربی با این محور و با عنایت به اهمیت مشارکت نسل جوان و علمی در این آیین باشکوه، گزارشی را به رشته تحریر در آورده است که از نظر مخاطبان می گذرد: *راهپیمایی اربعین نمایش انسانیت و اخلاق است مرصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد حضور چهره های علمی در پیاده روی اربعین شگفت آور است

فارس گزارش می دهد حضور چهره های علمی در پیاده روی اربعین شگفت آور است