مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1395 ساعت 16:012016-11-19دانش

بدری: رشته های مهارتی منسوخ شده باید احیاء شوند


معاون اداری، مالی و توسعه منابع دانشگاه علمی کاربردی گفت: در برخی از واحدهای استانی دانشگاه علمی کاربردی بسیاری از رشته ها در حال منسوخ شدن هستند، - واحدهای استانی باید به سمت احیاء و ادامه حیات این رشته ها بروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه " به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، سیدعلی بدری معاون اداری، مالی و توسعه منابع دانشگاه علمی کاربردی گفت: دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی گلستان، ظرفیت های خفته را به فعلیت درآورد.

معاون اداری، مالی و توسعه منابع دانشگاه علمی کاربردی با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه ‏ای نیز در حوزه مهارتی ورود می کند، تصریح کرد: این سازمان در زمینه مهارت های عام، نیروی کارآمد، تربیت می کند و دانشگاه علمی کاربردی هم در حوزه مهارت های خاص فعالیت می کند.

بدری تأکید کرد: دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی گلستان باید رشته هایی را ایجاد کند که مورد نیاز استان است و نیروی مهارتی در حوزه های خاص تربیت می کنند.

وی عنوان کرد: در برخی از استان ها بسیاری از رشته ها در حال منسوخ شدن هستند، واحدهای استانی این دانشگاه باید به سمت احیاء و ادامه حیات این رشته ها بروند.

در پایان این مراسم از زحمات محمد برزعلی سرپرست سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی گلستان تقدیر و امیراحمد دهقانی به عنوان سرپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدری: رشته های مهارتی منسوخ شده باید احیاء شوند

بدری: رشته های مهارتی منسوخ شده باید احیاء شوند