مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1395 ساعت 11:052016-11-21اقتصادي

هری پاتر در یک هفته 218 میلیون دلاری فروخت


کمپانی فیلم سازی «برادران وارنر» برای ساخت فیلم «هیولاهای شگفت انگیز و زیستگاه آنها» 180 میلیون دلار هزینه کرده و میلیون ها دلار را نیز صرف تبلیغ و بازاریابی این فیلم کرده.

- کمپانی فیلم سازی برادران وارنر برای ساخت فیلم هیولاهای شگفت انگیز و زیستگاه آنها 180 میلیون دلار هزینه کرده و میلیون ها دلار را نیز صرف تبلیغ و بازاریابی این فیلم کرده.

فیلم هیولاهای شگفت انگیز و زیستگاه آنها در اولین هفته نمایش، به فروش جهانی بالغ بر 2018 میلیون دلار دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، این فیلم جدید که بر اساس مجموعه رمان های هری پاتر ساخته شده است، در اولین هفته نمایش جهانی خود موفق به ثبت فروش 143 میلیون دلاری در 24 هزار سالن سینمایی 63 کشور خارجی و همچنین فروش فوق العاده 75 میلیون دلاری در سینماهای آمریکای شمالی شد تا در ابتدای کار، مجموع فروش جهانی 218.

3 را رقم بزند.

کمپانی فیلم سازی برادران وارنر برای ساخت فیلم هیولاهای شگفت انگیز و زیستگاه آنها 180 میلیون دلار هزینه کرده و میلیون ها دلار را نیز صرف تبلیغ و بازاریابی این فیلم کرده و بنا بر اعلام جی .

کی رولینگ که برای اولین بار خودش برای نگارش فیلمنامه دست به کار شده است، این فیلم جدید یک مجموعه جدید 5 قسمتی خواهد بود که در ادامه ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هری پاتر در یک هفته 218 میلیون دلاری فروخت

هری پاتر در یک هفته 218 میلیون دلاری فروخت