مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1395 ساعت 14:562016-11-21ورزشي

فارس گزارش می دهد جام قهرمانی لیگ فوتبال جوانان قم به خانه هنگ رفت


شگفتی ساز مرحله پایانی رقابت های لیگ فوتبال جوانان باشگاه های استان قم جام قهرمانی همراه با سهمیه حضور در مسابقات لیگ جوانان را از آن خود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، پرونده رقابت های لیگ فوتبال رده سنی جوانان باشگاه های استان قم با قهرمانی تیمی بسته شد که در مرحله مقدماتی به عنوان تیم دوم صعود کرد اما کمتر مخاطب این رشته آن را گزینه قهرمانی می دانست اما این تیم کاری کرد که اهالی فوتبال قم هنگ کنند، این تیم جوانان هنگ قهرمان لیگ استان قم است.

امسال با برنامه ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیأت فوتبال استان قم تعداد 15 تیم متشکل از نخبه های فوتبال قم در رقابت های لیگ باشگاه های رده سنی جوانان این استان حضور داشتند و بازی های خود را در دو مرحله با یکدیگر به شکل دوره ای برگزار کردند.

*رقابت 15 تیم در لیگ فوتبال جوانان باشگاه های قم با توجه به تقویم این رقابت ها، ابتدا 15 تیم در دو گروه مقدماتی به شکل دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و از هر گروه سه تیم مجوز صعود به مرحله نهایی بازی ها را کسب کردند تا بازی های نهایی با حضور 6 تیم برتر بار دیگر به صورت دوره ای پیگیری و قهرمان لیگ جوانان قم مشخص شود.

در گروه نخست مرحله مقدماتی هشت تیم آرمان‏، سفیر گفتمان، افشین، سهیل، اتحاد، پیمان، هنگ و آبادگران حضور داشتند و هر تیم حاضر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد جام قهرمانی لیگ فوتبال جوانان قم به خانه هنگ رفت

فارس گزارش می دهد جام قهرمانی لیگ فوتبال جوانان قم به خانه هنگ رفت