مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1395 ساعت 17:302016-11-21اقتصادي

افتتاح نمایندگی مرکزی ایرتویا در غرب تهران


فرتاک با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت ایرتویا در سه طبقه در حوالی میدان آزادی افتتاح گردید.

- این نمایندگی در ابتدای خیابان آزادی و در میانه خیابان فرعی میر قاسمی قرار دارد و روزانه 60 خودروی تویوتا در این تعمیرگاه پذیرش می شود.

محمد پورمند مدیر نمایندگی مرکزی غرب تهران شرکت ایرتویا، در گفت وگو با پرشین خودرو گفت: بیش از یک سال است که به دنبال تدارک این محل برای نمایندگی ایرتویا در غرب تهران هستیم و در این مدت تمام نیازهای این محل سنجیده و بازسازی های مورد نیاز نیز انجام گرفته است.

وی ادامه داد: مساحت این نمایندگی به یک فضای 4000 متری و یک فضای 1000 متری تقسیم می شود و در مجموع در مساحت 5000 متر میزبان مشتریان ایرتویا هستیم.

پورمند گفت: در این محل تمام خدمات مورد نیاز برای تویوتا و لکسوس با استانداردهای جهانی تویوتا ارائه می شود و هر امکاناتی که در نمایندگی مرکزی شرق تهران وجود دارد برای این مرکز نیز سنجیده شده است.

وی از پذیرش 50 تا 60 خودرو در روز در نمایندگی غرب خبر داد و افزود: در فاز دوم ظرفیت پذیرش به 90 خودرو می رسد و امیدواریم بتوانیم به تمام مشتریان ایرتویا خدمات ارائه کنیم.

پورمند در مورد پیش بینی های انجام گرفته برای تامین قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز مجموعه خود گفت: در حال حاضر 2 انبار بزرگ لوازم و قطعات در این محل موجود است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایندگی مرکزی ایرتویا در غرب تهران

افتتاح نمایندگی مرکزی ایرتویا در غرب تهران