مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1395 ساعت 09:212016-11-22فناوري

مخالفان بی طرفی اینترنت نظارت ارتباطات در آمریکا را به دست می گیرند


دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب آمریکا افرادی را برای هدایت کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا در نظر گرفته که دشمن بی طرفی اینترنت محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس" به نقل از ایندین اکسپرس، این کمیسیون که مهم ترین نهاد رگولاتوری ایالات متحده در حوزه مخابرات و اینترنت محسوب می شود تا به حال از بی طرفی اینترنت که به معنای مخالفت با تحمیل هزینه های کلان به کاربران برای دسترسی به خدمات بهتر و با کیفیت بیشتر بوده خودداری کرده بود و در برابر ادغام شرکت های بزرگ فناوری و مخابراتی با هدف کاهش انحصارطلبی تجاری و جلوگیری از سخت تر شدن فضای رقابت برای شرکت های کوچک مقاومت می کرد.

اما با تغییرات احتمالی در این کمیسیون احتمال تغییر این سیاست ها بسیار بالاست.

Jeff Eisenach اقتصاددان و Mark Jamison لابی گر سابق شرکت اسپرینت توسط گروه انتقالی ترامپ برای سیاست گذاری کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا انتخاب شده اند و هر دوی این افراد با برخی قوانین فعلی صنعت مخابرات مخالفند و از ادغام غول های دنیای فناوری نیز حمایت می کنند.

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا متشکل از پنج کمیسیونر است که یکی از آنها به عنوان رییس کمیسیون از سوی ریییس جمهور منصوب شده و توسط سنا تایید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفان بی طرفی اینترنت نظارت ارتباطات در آمریکا را به دست می گیرند

مخالفان بی طرفی اینترنت نظارت ارتباطات در آمریکا را به دست می گیرند