مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1395 ساعت 00:262016-11-22سياسي

شورای اسلامی و شهرداری اردبیل اعلام کردند موذن زاده نیم قرن سرسپرده عشق حسینی


شورای شهر و شهرداری اردبیل در تجلیل از مرحوم سلیم موذن زاده از تلاش های این مداح شهیر عالم اسلام در نیم قرن و در سرسپردگی به عشق امام حسین(ع) به نیکی یاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، رییس شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل شامگاه سه شنبه در پیامی درگذشت استاد حاج سلیم موذن زاده اردبیلی را تسلیت گفتند و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت کردند.

در این پیام تسلیت آمده است: سلطان الذاکرین استاد سلیم موذن زاده اردبیلی خالق نفیس ترین آثار مدح سرور آزادگان جهان روی در نقاب خاک کشید و در ملکوت اعلا به مولایش پیوست.

در این پیام بیان شده است: این استاد یکی از مفاخر مذهبی و حسینی ایران اسلامی بود که بیش از 60 سال از عمر خویش را در راه ترویج مکتب اهل بیت(ع) صرف و توانایی بی وصف او در اجرای برنامه های گوناگون مداحی، نوحه خوانی ، مولودخوانی، اذان و قرائت قرآن مجید از دوران نوجوانی وی را جز مطرح ترین افراد در این رشته ها قرار داد.

در این پیام آمده است: ما این واقعه مصیبت بار را به همه دوستداران حسینیت تسلیت و برای بازماندگان و خانواده ایشان صبر و اجر مسألت داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای اسلامی و شهرداری اردبیل اعلام کردند موذن زاده نیم قرن سرسپرده عشق حسینی

شورای اسلامی و شهرداری اردبیل اعلام کردند موذن زاده نیم قرن سرسپرده عشق حسینی