مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1395 ساعت 12:462016-11-23سياسي

مداح اردبیلی: زندگی و سلوک سلیم موذن زاده کلاس درس برای مداحان نسل امروز است


شخصیت اخلاقی، رفتاری و سلوک حاج سلیم موذن زاده بزرگ مداح عالم اسلام و تشیع الگوی بی نظیر است که باید مداحان امروز سر کلاس سلیم موذن زاده درس اخلاص، - ادب بیاموزند.

سیدمحمد عاملی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با تسلیت ضایعه درگذشت مداح شهیر عالم اسلام حاج سلیم موذن زاده اظهار کرد: جامعه حسینیت در داغ سلیم همچنان ناراحت است، چرا که به معنای واقعی حسنیت را به تمام دنیا با اخلاص تمام معرفی کرد.

وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای خارجی به راحتی می توان ردپایی از سلیم موذن زاده را مشاهده کرد، گفت: بنده به تازگی از ترکیه آمده ام و در سفرهای مختلفی که به کشورهای اروپایی و آسیایی دارم به خوبی احساس می کنم که دنیا حسنیت را سلیم شناخته است و عاشقان امام حسین (ع) همواره یاد و نام سلیم را ذکر زبان خود دارند.

مداح اهل بیت عصمت و طهارت گفت: شخصیت اخلاقی رفتاری و سلوک حاج سلیم موذن زاده بزرگ مداح عالم اسلام و تشیع الگوی بی نظیر است که باید مداحان امروز سر کلاس سلیم موذن زاده درس اخلاص و ادب بیاموزند.

عاملی با بیان اینکه سلیم موذن زاده علاوه بر توانمندی در مداحی و مرثیه سرایی از شخصیت و سجایای اخلاقی بی نظیر داشته است، ادامه داد: دوری از تکبر، منیت و خضوع و خشوع از مهمترین این سجایاست که همیشه می تواند الگوی رفتاری برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداح اردبیلی: زندگی و سلوک سلیم موذن زاده کلاس درس برای مداحان نسل امروز است

مداح اردبیلی: زندگی و سلوک سلیم موذن زاده کلاس درس برای مداحان نسل امروز است