مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1395 ساعت 09:462016-11-24ورزشي

با کسب مقام قهرمانی لیگ جوانان استان هنگ نماینده قم در لیگ فوتبال جوانان ایران شد


تیم فوتبال جوانان هنگ به عنوان نماینده فوتبال استان قم در مسابقات فصل جدید لیگ فوتبال جوانان باشگاه های کشور به میدان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، هر ساله رقابت های فوتبال قهرمانی رده های سنی پایه باشگاه های کشور در فصل زمستان و در ماه های بهمن و اسفند آغاز می شود و قهرمان استان ها در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی و همچنین سهمیه صعود به لیگ های برتر و دسته اول فوتبال پایه های کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند.

قهرمان استان ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در قالب رقابت های لیگ منطقه ای فوتبال باشگاه های ایران به مصاف یکدیگر می روند، در حالی که تیم های برتر هر یک از این رده ها یا به دسته برتر یا به دسته اول فوتبال کشور راه پیدا می کنند.

از استان قم نیز هر ساله تیم های قهرمان لیگ های نونهالان، نوجوانان و جوانان در مسابقات باشگاه های کشور به میدان می روند و امسال نیز این اتفاق رخ خواهد داد اما به دلیل اینکه لیگ رده سنی امید در قم برگزار نمی شود، قم در این رده سنی سال های اخیر هیچ نماینده ای نداشته است.

یکی از تیم هایی که امسال با درخشش در مسابقات باشگاه های استان قم توانست سهمیه حضور در رقابت های کشوری را کسب کند، تیم فوتبال جوانان هنگ است که با قرار گرفتن بر سکوی نخست و به دست آوردن مقام قهرمانی لیگ فوتبال جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کسب مقام قهرمانی لیگ جوانان استان هنگ نماینده قم در لیگ فوتبال جوانان ایران شد

با کسب مقام قهرمانی لیگ جوانان استان هنگ نماینده قم در لیگ فوتبال جوانان ایران شد