مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1395 ساعت 13:112016-11-24سياسي

ابراهیم امامی فرماندار جدید گرمی شد/ تغییر مکرر فرمانداران در اردبیل


ابراهیم امامی به عنوان بیست و هشتمین فرماندار شهرستان گرمی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در فرمانداری شهرستان گرمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل و مسؤولان محلی این شهرستان برگزار شد با قدردانی از زحمات میرعلی رحیمی زاد، ابراهیم امامی که پیش از این فرماندار مشگین شهر بود به عنوان فرماندار جدید گرمی معرفی شد.

در حالی شهرستان گرمی در سه سال اخیر و در دولت تدبیر و امید سومین فرماندار خود را دید که پیش از این رحیمی زاد و علایی مسؤولیت فرمانداری این شهرستان را بر عهده داشتند.

در این مراسم فرماندار سابق شهرستان گرمی از تلاش ها و همراهی نماینده این شهرستان، مسؤولان و عموم مردم در انجام ماموریت خود در گرمی قدردانی کرد و گفت: در 16 ماهی که در گرمی فرماندار بودم تمام تلاش و تمرکزم را به کار گرفتم تا بخشی از محرومیت های گرمی را با ایجاد و رونق اقتصادی در فعالیت ها برطرف کرده و زمینه حرکت تحولی را در این شهرستان محروم به وجود آورم.

میرعلی رحیمی زاد ضمن عرض تسلیت به علت فوت دو نفر از مفاخر استان اردبیل آیت الله موسوی اردبیلی و حاج سلیم موذن زاده اردبیلی اظهار کرد: مسؤولیت در نظام اسلامی و هر آمد و رفتنی در این سنگر تنها فرصتی است تا بتوان خدمتگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراهیم امامی فرماندار جدید گرمی شد/ تغییر مکرر فرمانداران در اردبیل

ابراهیم امامی فرماندار جدید گرمی شد/ تغییر مکرر فرمانداران در اردبیل