مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1395 ساعت 00:062016-11-24اقتصادي

فارس گزارش می دهد سنگواره های سرگردان موزه دیرینه شناسی کرمان + عکس


فارس از سنگواره های سرگردان موزه دیرینه شناسی کرمان گزارش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زرند، محسن تجربه کار طی سالی های 82 و 83 نخستین موزه دیرینه شناسی کشور را در استان کرمان راه اندازی کرد.

آثار موجود در این موزه حکایت از میلیون ها سال پیش استان کرمان داشته و از وقایع بی شماری حکایت می کند که بر این منطقه از کره زمین گذشته است.

تجربه کار به دلیل کمبود جا، تنها بخشی از فسیل هایی را که طی سال های متمادی با استفاده از تجربه و علاقه وافر خود به این حوزه به دست آورده بود در موزه دیرینه شناسی کرمان به نمایش گذاشت.

اما این چیدمان اندک از تاریخ زمین شناسی ایران و استان کرمان هم به دلیل نامناسب بودن فضای نگهداری و بی مهری هایی که به گفته تجربه کار با باور اساتید علم دیرینه شناسی مغایرت داشت به تعطیلی کشیده شد.

قصه محسن تجربه کار و فسیل هایش، هفته گذشته دوباره بر سر زبان ها افتاد و فضای مجازی را پر کرد، خبرنگار فارس در همین رابطه گفت وگویی تفصیلی با مدیر نخستین موزه دیرینه شناسی ایران انجام داد که در ادامه می خوانیم.

فارس: موزه دیرینه شناسی از چه سالی در کرمان دایر شد و دلیل تعطیل آن چه بود؟ محسن تجربه کار: موزه دیرینه شناسی کرمان که به عنوان نخستین موزه دیرینه شناسی ایران محسوب می شود، طی سال های 82 تا 83 دایر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد سنگواره های سرگردان موزه دیرینه شناسی کرمان + عکس

فارس گزارش می دهد سنگواره های سرگردان موزه دیرینه شناسی کرمان + عکس