مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1395 ساعت 16:112016-11-25سياسي

امام جمعه فریدونکنار: مجلس در مصوبات به خشم یا خشنودی جناحی خاص فکر نکند


مجلس در مصوبات به خشم یا خشنودی جناحی خاص فکر نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان فریدونکنار، حجت الاسلام سید محمود جلالی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی قدس فریدونکنار ضمن دعوت عموم مردم به تقوای الهی، اظهار کرد: شهادت اما رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) و رحلت پیامبر اسلام در روزهای آینده فرصتی مناسب برای عزاداری است که باید عموم جامعه به آن بپردازند.

وی درگذشت مداح اهل بیت مرحوم حاج سلیم موذن زاده اردبیلی و آیت الله عبدالکریم موسوی یار انقلاب را تسلیت گفت و افزود: زائران پیاده اربعین اوج عشق و ارادت مسلمانان به ائمه اطهار و دین اسلام را برای جهانیان نمایان کردند.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه پیاده روی اربعین سیلی محکمی بر دهان استکبار بود، تصریح کرد: انفجار تروریستی روز گذشته در عراق نشان دهنده خشم فراوان و سرشکستگی داعش و همه دشمنان اسلام بوده است.

وی با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در موصل و دیگر مناطق درگیری با داعش، بیان کرد: داعش و همه حامیان استکباری در منطقه نفس های آخر را می کشند و امت های اسلامی اجازه عرض اندام به دشمنان را در منطقه نمی دهند.

جلالی با تاکید بر اینکه مسلمانان داعش را به زباله دان تاریخ می اندازند، خاطرنشان کرد: تدابیر مسوولان دولت عراق و جمهوری اسلامی ایران با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه فریدونکنار: مجلس در مصوبات به خشم یا خشنودی جناحی خاص فکر نکند

امام جمعه فریدونکنار: مجلس در مصوبات به خشم یا خشنودی جناحی خاص فکر نکند