مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1395 ساعت 10:302016-11-26سياسي

بهره برداری از بیمارستان ولایت ساری


بیمارستان 64 تختخوابی ولایت ، با 9 هزار و 200 متر مربع زیربنا در مدت پنج سال ساخته شده است .

- " ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بهره برداری این بیمارستان گفت : خدمات درمانی این بیمارستان علاوه به نیروهای مسلح ، خانواده های معظم شهدا ، بسیجیان و ایثارگران شامل مردم نیز می شود چرا که مردم حق بزرگی به گردن ما دارند و خدمات رسانی به آنان از وظایف اصلی نهادهای دولتی است.

سرلشگر محمد علی جعفری با اشاره به اینکه نظام خدمات درمانی باید برای مردم رایگان باشد افزود : حفظ کرامت مراجعه کنندگان به این مراکز باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و رعایت موازین شرعی برای کارکنان این مراکز الزامی است.

معاون بهداشت و درمان سپاه کربلای مازندران نیز گفت : بیمارستان 64 تختخوابی ولایت با اعتبار 42 میلیارد تومان دارای بخش های آزمایشگاه ، پاتولوژی ، سی تی اسکن ، ام آر آی ، رادیولوژی و جراحی زنان و مردان در زمینی به وسعت 16 هزار متر مربع اهدایی مقام معظم رهبری با زیربنای 9 هزار و 200 متر مربع امروز به بهره برداری رسید .

سرهنگ حسنعلی نیرین با بیان اینکه بیمارستان ولایت در مدت پنج سال ساخته و برای 250 نفر در سه نوبت کاری شغل ایجاد شد افزود : تعداد تخت های این بیمارستان در طرح توسعه به 96 تخت افزایش خواهد یافت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بیمارستان ولایت ساری

بهره برداری از بیمارستان ولایت ساری