مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1395 ساعت 10:402016-11-26سياسي

چگونه کسب و کاری دانشجویی راه بیندازیم؟


مایک معتقد است، مهم ترین جنبه ی کار با دوستان الزام بر شوخ طبعی است.

وظایف و مسئولیت های شفافی برای هر فرد تعریف نمایید و ارتباط موثری با آن ها برقرار کنید، - اما چنانچه با دوستان خود بر یک پروژه ی ایده ال فعالیت می کنید و از شوخ طبعی و سرگرمی غاقل شوید، در مسیر اشتباهی گام برداشته اید.

اکثر کسانی که وارد دانشگاه میشوند هدف اصلی شان گرفتن مدرکی برای آغاز کار است اما تعدادی هم هستن که در همان زمان تحصیل کسب و کار خود را استارت زده و به هدف خود میرسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآی بانو؛ شاید تصور کنید که به راه انداختن کسب و کار در دانشگاه تقریباً امری غیر ممکن است، برگزاری جلسات ساعت 3 صبح و استرس ناشی از یافتن شغل رویایی پس از دانشگاه، مولفه های کلیدی در تجربه ی دانشگاه هابه شمار می روند.

اما سه هم خوابگاهی در یک دانشگاه بدون هیچ گونه تردیدی چالش ها را به جان خریدند، و ایده ی کسب و کاری هوشمندانه و سازمان یافته را در دانشگاه عملی کردند.

نوشیدنی Ficksاین ایده نوشیدنی بود که سریعاً به ایده ایی برای کسب و کار بدل شد.

پس از عبور از سنگلاخ های آغازین کسب و کار، این اتحاد سه نفره سرمایه ی کافی برای تولید محصولشان را ذخیره نمودند، و بنا به گفته ی خودشان، بقیه امر را تاریخ می سازد! اکنون در کنار مایک هستیم تا از توصیه های تخصصی او برای آغاز کسب و کار دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه کسب و کاری دانشجویی راه بیندازیم؟

چگونه کسب و کاری دانشجویی راه بیندازیم؟