مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1395 ساعت 14:312016-11-26فرهنگي

بازدید معاون فرهنگی ارشاد از کتابفروشی 127 ساله در شیراز


معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنج شنبه(4 آذرماه) از کتابفروشی محمدی در شیراز بازدید کرد و با مسئولان این کتابفروشی به گفت و گو پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی از کتابفروشی محمدی در شیراز بازدید کرد و با بهنام محمدی؛ مدیر کتابفروشی و نسل چهارم از این خاندان که به ادراه این کتابفروشی می پردازد، به گفت و گو پرداخت.

سید بهنام محمدی؛ مدیرانتشاررات محمدی با اشاره به تاریخچه این کتابفروشی گفت: کتابفروشی محمدی نزدیک به 127 سال قدمت دارد و از سال 1270 شمسی (1310 قمری) فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: موسس این کتابفروشی پدر پدربزرگ من هادی محمدی معروف به شیرازی بود که در عصر قاجار با آوردن دستگاه چاپ از بمبیی و انتشار روزنامه و کتاب این کتابفروشی را در شیراز تاسیس کرد.

پس از وی پدربزرگ من محمدرحیم محمدی معروف به ناظم این کتابفروشی را برای مدتی اداره کرد و بعد از آن نیز پدر من محمد محمدی زمام امور را به دست گرفت.

در حال حاضر من نسل چهار از این سلسله هستم که در این کتابفروشی مشغول به فعالیتم و در کنار اداره این کتابفروشی فرزند خود را برای ادامه این راه تربیت می کنم.

محمدی همچنین درباره طرح های تشویقی برای کتابفروشی ها گفت: این طرح ها صد در صد بر اقتصاد کتابفروشان تاثیرگذارند و امیدوارم ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون فرهنگی ارشاد از کتابفروشی 127 ساله در شیراز

بازدید معاون فرهنگی ارشاد از کتابفروشی 127 ساله در شیراز