مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1395 ساعت 15:252016-11-26سياسي

برای حفظ انقلاب اسلامی باید تهدیدها را بشناسیم


بیمارستان 64 تختخوابی ولایت ، 150 واحد مسکن محرومان با مساحت 7 هزار و 500 متر مربع در مازندران به بهره برداری رسید .

- " ، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و حرکت های جهادی در سپاه کربلای مازندران گفت : محرومیت زدایی ، اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی در مازندران به نحو مطلوبی اجرا شده و باید تقویت شود .

فرمانده کل سپاه پاسداران با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب ، دفاع مقدس ، مدافعان حرم و روح ملکوتی امام راحل گفت : حضور سپاه در عرصه های اجتماعی،سیاسی،فرهنگی،اقتصادی و محرومیت زدایی در راستای وظیفه خطیر پاسداری از انقلاب اسلامی صورت پذیرفته است و در این راستا ورود به عرصه سازندگی و محرومیت زدایی در حقیقت خواسته و انتظار مقام معظم رهبری و قانون اساسی است.

سرلشگر پاسدار جعفری افزود : دفاع غیر محافظه کارانه سپاه از انقلاب اسلامی ، دستاوردها و پیشبرد اهداف آن دارای عرصه های متعددی است که یکی از آنها همین عرصه جهاد اقتصادی و محرومیت زدایی است .

سرلشگر جعفری با بیان اینکه وظیفه سپاه پاسداران در حفظ درست اهداف انقلاب اسلامی در حوزه مأموریت غیرمحافظه کارانه دیده شده است ، بیان کرد : اگر می خواهیم انقلاب اسلامی را حفظ کنیم نخست باید بدانیم که جدی ترین و مهمترین تهدیدات مهم امروز عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حفظ انقلاب اسلامی باید تهدیدها را بشناسیم

برای حفظ انقلاب اسلامی باید تهدیدها را بشناسیم