مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1395 ساعت 14:262016-11-27سياسي

اعلام آمادگی بنیاد شهید برای خدمات رسانی به خانواده شهدای حادثه حله


رییس بنیاد شهید در پیام تسلیت خود نوشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران آمادگی خود را جهت خدمات رسانی به خانواده های شهدای حادثه دردناک حله اعلام می دارد و به تمامی مدیران استان ها و شهرستان ها ابلاغ شده که نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ حجت الاسلام شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی حادثه تروریستی حله با صدور پیامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده های معظم این شهدای والامقام از پروردگار متعال برای آن شهدای معزز، علو درجات و برای مجروحان و آسیب دیدگان این حادثه تروریستی شفای عاجل آرزو کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون بار دگر دیدیم که گروه های ملحد تکفیری و تروریستی در اقدامی ننگین و جنایتکارانه انسان هایی بی گناه، معتقد و عاشق اهل بیت(علیهم السلام) را در شهر حله عراق به شهادت رساندند.

کوردلان و شیطان صفتانی که حماسه و حضور پرشور چند میلیونی مردم از کشورهای مختلف در اربعین حسینی، هیمنه پوشالی آنان را به لرزه درآورد، چنین حادثه وحشتناک و فجیعی را رقم زدند و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی بنیاد شهید برای خدمات رسانی به خانواده شهدای حادثه حله

اعلام آمادگی بنیاد شهید برای خدمات رسانی به خانواده شهدای حادثه حله