مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1395 ساعت 11:262016-11-29ورزشي

رییس هیأت دو و میدانی استان ایلام: دوندگان برتر ایلامی شناخته شدند


رییس هیأت دو و میدانی استان ایلام گفت: دوندگان برتر ایلامی شناخته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعباس فتحی اظهار داشت: نفرات برتر با تصمیم کمیته فنی هیأت دو و میدانی استان به مسابقات کشوری اعزام می شوند، دوندگان ایلامی امسال نیز در مسابقات دو ماراتن کشور شرکت می کنند.

وی ادامه داد: مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی استان و انتخابی قهرمانی کشور به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با شرکت 60 دونده مرد و زن در پارک جنگلی چقاسبز ایلام برگزار شد.

فتحی بیان کرد: این ورزشکاران از هفت شهرستان استان در مسابقات شرکت کرده بودند و شهرستان های دهلران، بدره و آبدانان غایبان این دوره از رقابت ها بودند.

فتحی ادامه داد: در هر رده سنی با تصمیم کمیته فنی هیأت دو و میدانی استان ایلام سه الی چهار نفر جهت حضور در مسابقات کشوری معرفی می شوند که این مسابقات در بخش نوجوانان روزهای هجدهم و نوزدهم آذرماه در شهرستان مراغه و در بخش بزرگسالان دهم دی ماه در بندر انزلی برگزار خواهند شد.

وی در خصوص نفرات برتر بخش بانوان و آقایان گفت: مسابقات صحرانوردی بانوان برای اولین بار است که در استان برگزار می شود و شرکت کنندگان در مسافت چهار کیلومتری با هم به رقابت پرداختند که در پایان خانم ها گلاره فتح اللهی و زهرا نقیب زاده از مهران و مهسا مرادبیگی از ایلام به تربیت به مقام های اول تا سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت دو و میدانی استان ایلام: دوندگان برتر ایلامی شناخته شدند

رییس هیأت دو و میدانی استان ایلام: دوندگان برتر ایلامی شناخته شدند