مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1395 ساعت 15:452016-11-29ورزشي

معرفی نفرات برتر مسابقات دو صحرانوردی استان


مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی استان و انتخابی مسابقات قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز ایلام؛ رییس هیئت دوومیدانی استان با اشاره به اینکه این رقابت های با شرکت 60 دونده آقا و خانم برگزار شد افزود : دوندگان برتر این رقابت های علاوه بر شرکت در مسابقات کشوری در رقابت های دو ماراتن کشور نیز شرکت می کنند .

عباس فتحی با اشاره به اینکه رقابت های دو صحرانوردی بانوان برای اولین بار در استان برگزار شد افزود: شرکت کنندگان در مسافت چهارکیلومتری با هم به رقابت پرداختند که در پایان خانم ها گلاره فتح اللهی و زهرا نقیب زاده از مهران و مهسا مرادبیگی از ایلام به تربیت به مقام های اول تا سوم دست یافتند .

فتحی یادآور شد: در گروه آقایان نیز شرکت کنندگان در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان به ترتیب مسافت شش کیلومتری و دوازده کیلومتری را پیمودند.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان محمدجواد غلامی از ایلام، علیرضا هاشمی و امیررضا جعفری هر دو از دره شهر مقامهای اول تا سوم را کسب کردند ، در رده سنی بزرگسالان نیز احسان زینی وند از دره شهرمقام اول ، جلیل ناصری از چرداول مقام دوم و خلیل ناصری از چرداول و مسعود احمدی زرنه از ایوان مشترکا به مقام سوم رسیدند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نفرات برتر مسابقات دو صحرانوردی استان

معرفی نفرات برتر مسابقات دو صحرانوردی استان