مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1395 ساعت 20:412016-11-30بين الملل

اذعان دی میستورا به گروگان گیری شورشیان مورد حمایت غرب در سوریه


نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه تاکید کرد معارضان به غیرنظامیان اجازه نمی دهند حلب را ترک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو استفان دی میستورا نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه اعلام کرد با اینکه تروریست ها و معارضان در شرق حلب به غیرنظامیان اجازه نمی دهند این مناطق را ترک کنند اما تا کنون 60هزار نفر موفق به خروج از طریق گذرگاه های انسانی شده اند.

دی میستورا طی ویدئو کنفرانس در نشست شورای امنیت با بیان اینکه لازم است هرچه سریعتر راه حل سیاسی برای پایان دادن به بحران سوریه حاصل شود، گفت طی دو هفته گذشته افزایش حملات به شرق حلب باعث شد که نیروهای دولتی سوریه بتوانند 40 درصد از این مناطق را از معارضان پس بگیرند.

وی با ادعا اینکه حملات به غرب و شرق حلب با درجات یکسانی انجام نمی گیرد، اما عملیات دولت سوریه را به کشته شدن غیرنظامیان در غرب حلب متهم کرد.

نماینده ویژه ملل متحد در امور سوریه تصریح کرد حدود 60هزار نفر از شرق حلب فرار کرده اند و این در حالی است که معارضان اجازه نمی دهند غیرنظامیان مناطق جنگی این شهر را ترک کنند.

دی مستورا ابراز امیدواری کرد نشست امروز (چهارشنبه) شورای امنیت بتواند روی حل تراژدی انسانی که در حلب بوجود آمده تمرکز کند و افزود هنوز ده ها هزار غیرنظامی در مناطق تحت کنترل مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان دی میستورا به گروگان گیری شورشیان مورد حمایت غرب در سوریه

اذعان دی میستورا به گروگان گیری شورشیان مورد حمایت غرب در سوریه