مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1395 ساعت 14:312016-12-03سياسي

اقدام جالب دانشجویان کازرونی و ارسال ماژیک قرمز برای وزیر امور خارجه


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان کازرون گفت: برای ما واضح نیست که خطوط قرمز برجام برای دولتمردان ما چه محدوده ای را در بر می گیرد، به همین منظور برخی از دانشجویان کازرونی تصمیم گرفتند یک عدد ماژیک قرمز به منظور ترسیم خطوط قرمز برجام برای ظریف .

- مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان کازرون گفت: برای ما واضح نیست که خطوط قرمز برجام برای دولتمردان ما چه محدوده ای را در بر می گیرد، به همین منظور برخی از دانشجویان کازرونی تصمیم گرفتند یک عدد ماژیک قرمز به منظور ترسیم خطوط قرمز برجام برای ظریف ارسال کنند تا مشخص شود خط قرمز برجام کجاست! اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید محمدهادی صحرابان، مسول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان کازرون در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، پیرامون تمدید 10ساله تحریم ها علیه ایران گفت: نقض عهد منش آمریکایی هاست و هر کس غیراز این فکر کند ساده لوح است.

وی افزود: تکیه دولت به برجام تکیه بر باد است و در طول این سه سال جز ناکامی برای دولت نداشته است و وضعیت اقتصاد ما را تحت الشعاع خودش قرار داده و آنرا نابسامان کرده است.

این فعال دانشجویی با اشاره به عدم پاسخ متقابل و مناسبت دولت یازدهم با بدعهدی های طرف آمریکایی گفت: برای ما واضح نیست که خطوط قرمز برجام برای دولت مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جالب دانشجویان کازرونی و ارسال ماژیک قرمز برای وزیر امور خارجه

اقدام جالب دانشجویان کازرونی و ارسال ماژیک قرمز برای وزیر امور خارجه