مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1395 ساعت 09:212016-12-04سياسي

در حین نطق روحانی صورت گرفت اعتراض نمایندگان خوزستانی به رییس جمهور در صحن مجلس


جمعی از نمایندگان خوزستانی در نشست امروز پارلمان به رییس جمهور اعتراض کردند.

- اعتراض نمایندگان خوزستانی به رییس جمهور درباره ریزگردها در صحن مجلس جمعی از نمایندگان خوزستانی در نشست امروز پارلمان نسبت به معضل ریزگردها به رییس جمهور اعتراض کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی "، جمعی از نمایندگان خوزستانی در شست امروز خانه ملت در اعتراض به معضل ریزگردها در این اتسان به حجت الاسلام حسن روحانی اعتراض کردند.

این نمایندگان در ابتدا و در حین نطق روحانی که برای تقدیم لایحه بوجه سال 96 به مجلس آمده بود، گرد حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور چمع شده و اعتراض خود را نسبت به عدم انجام اقدامات لازم درباره معضل ریزگردها اعلام کردند.

پس از مدتی عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر روحانی را مورد خطاب اظهارات خود قرار داد و فریاد زد اکنون 5 میلیون نفر در خوزستان دارند میمیرند اما رییس جمهور درباره هر چیزی صحبت میکند غیر از آلودگیدر خوزستان ادامه دارد.

http://fna.

ir/632LFE نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حین نطق روحانی صورت گرفت اعتراض نمایندگان خوزستانی به رییس جمهور در صحن مجلس

در حین نطق روحانی صورت گرفت اعتراض نمایندگان خوزستانی به رییس جمهور در صحن مجلس