مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1395 ساعت 09:352016-12-04فرهنگي

برگزاری نشست های تخصصی «جایزه پژوهش سینمایی سال»


نشست های تخصصی «اقتصاد سینما»، «آینده پژوهی در سینما» و «سینما، تلویزیون و رسانه» توسط معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی برگزار می شود.

- نشست های تخصصی اقتصاد سینما ، آینده پژوهی در سینما و سینما، تلویزیون و رسانه توسط معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، نشست های تخصصی جایزه پژوهش سینمایی سال با هدف جهت دهی پژوهش ها و مطالعات سینمایی به سمت شناسایی و طرح مسائل و موضوعات کلیدی و نیازها و اقتضائات اصلی سینمای ایران برگزار می شود.

این نشست ها از امروز تا 17 آذر با حضور اساتید این حوزه توسط معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی و مدرسه ملی سینما و با همکاری دانشکده سینما تئاتر و خانه سینما برگزار خواهد شد.

در این نشست ها اسماعیل بنی اردلان دبیر نخستین دوره جایزه پژوهش سینمایی سال به عنوان کارشناس و مجری در نشست ها حضور خواهد داشت.

نخستین دوره جایزه پژوهش سینمایی سال به همت معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی و با همکاری مدرسه ملی سینما در آذر 96 برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست های تخصصی «جایزه پژوهش سینمایی سال»

برگزاری نشست های تخصصی «جایزه پژوهش سینمایی سال»