مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1395 ساعت 14:552016-12-04پزشكي

نگرانی معاون وزیر بهداشت از شیوع موج سوم ایدز


سیاری، با بیان اینکه 78 میلیون نفر در دنیا به اچ آی وی / ایدز مبتلا هستند، گفت: 35 میلیون نفر این افراد فوت کرده اند و در ایران نیز 8800 نفر از مبتلایان به این بیماری فوت کردند و 18 هزار نفر را هم تحت درمان داریم.

سیاری، معتادان به ویژه معتادان تزریقی، افرادی که رفتار پرخطر جنسی دارند و نوزادانی را که از مادران مبتلا متولد می شوند را سه گروه در معرض خطر این بیماری خواند و افزود: بر این اساس ما برای مراقبت از مادران باردار برنامه مفصلی داریم.

البته نیازمند اطلاع رسانی در رسانه ها، آموزش و پرورش و آموزش عالی هستیم تا بتوانیم طی 15 سال آینده به آرمان کنترل شیوع اپیدمی ایدز دست یابیم.

برنامه وزارت بهداشت برای کارتن خواب ها/ 85هزار مبتلا به ایدز در کشورمعاون بهداشت وزیر بهداشت توضیحاتی را درباره ارائه خدمات بهداشتی و آموزشی به کارتن خواب ها، همچنین اقدامات این وزارتخانه جهت کنترل ایدز بویژه میان زنان دارای رفتارهای پرخطر جنسی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبر سیاری در حاشیه مراسم روز جهانی ایدز با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اقدامات وزارت بهداشت برای زنان دارای رفتارهای پرخطر جنسی گفت: باید توجه کرد که کلمه ای به نام روسپی و شناسنامه دارکردن آنها در وزارت بهداشت وجود ندارد، اما ما برای زنانی که رفتار پرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی معاون وزیر بهداشت از شیوع موج سوم ایدز

نگرانی معاون وزیر بهداشت از شیوع موج سوم ایدز