مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1395 ساعت 00:552016-12-04فرهنگي

جشنواره‎ای جدی در موسیقی ایرانی برگزار می‎شود


نخستین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی از روز جمعه 19 آذرماه تا چهارشنبه 24 آذرماه در تالار رودکی برگزار می شود.

- نشست رسانه ای نخستین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی یکشنبه 14 آذر ماه با معرفی جزییات برنامه های این دوره در تالار وحدت تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، امیر شریفی عضو شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی در ابتدای این نشست خبری با اشاره به انگیزه های برگزاری این جشنواره بیان کرد: اردیبهشت ماه سال جاری بود که همراه با وصال عرب زاده طرحی را به مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد برای برگزاری این جشنواره ارائه دادیم که بر اساس آن در نظر داشتیم با توجه به ظرفیت های گسترده موسیقی کلاسیک ایرانی این امکان وجود دارد تا فستیوالی به طور مستقل در این حوزه برگزار شود.

چرا جشنواره برگزار می کنیموی افزود: شاید در سالیان گذشته حضور پیشکسوتان و نسل موسیقیدانانی که برای ما سمت معلمی داشتند در جشنواره موسیقی فجر از اهمیت بیشتری برخوردار بود.

در کنار این موضوع چند سالی هم است که گروهی از نخبگان جوان موسیقی کشورمان با حضور در جشنواره موسیقی جوان فعالیت هایی را انجام می دهند و شاید این نسل میانه هستند که با در نظر داشتن بیشترین بار آموزشی، اجرا و جریان سازی از جشنواره مستقلی برخوردار نیستند بنابراین ما آمدیم و با پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره‎ای جدی در موسیقی ایرانی برگزار می‎شود

جشنواره‎ای جدی در موسیقی ایرانی برگزار می‎شود