مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1395 ساعت 10:252016-12-05سياسي

اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش مقابله با مشکلات اقتصادی


نماینده ولی فقیه در استان ایلام؛مسئولان برای اربعین سال آینده برنامه ریزی جامع داشته باشند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما "مرکز ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی شب گذشته در همایش نقش ائمه جمعه در تبیین شعار سال گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از سیاست های راهبردی برای مقابله با مشکلات اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه متاسفانه به دلایلی هم اکنون شاهد یک اقتصاد بیمار در کشور می باشیم تصریح کرد: دلایلی از جمله تحریم های دشمنان در پویا نبودن استقلال کشور تاثیر داشته است.

وی ادامه داد: البته برخی اظهار نظرات مسئولان همچون خالی بودن خزانه و لزوم کنار آمدن با کدخدا نیز در شدت دادن به تحریم ها و فشارها از سوی دشمنان بی تاثیر نبوده است.

امام جمعه ایلام اظهار داشت: دشمنان سعی داشته اند با به وجود آوردن مشکلات برای اقتصاد کشور به نظام ما آسیب برسانند و با همین راهکار برنامه ریزی هایی را در دستور کار قرار داده اند.

حجت الاسلام لطفی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با توجه به احاطه کاملی که بر همه موضوعات کشور دارند در سالیان اخیر بهبود وضعیت اقتصادی را از اولویت های کشور بیان کرده اند که در این زمینه راهکارهایی هم ارائه داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش مقابله با مشکلات اقتصادی

اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش مقابله با مشکلات اقتصادی