مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1395 ساعت 10:252016-12-05پزشكي

جوانان نگران میخچه پا نباشند


طبق دستورالعمل مصرف محلول میخچه، اول پا را در آب گرم قرار دهید و با استفاده از سنگ پا، کف پا را نرم کنید سپس میخچه را در آورید، اما اگر زیگیل باشد استفاده از سنگ پا باعث پخش و بیشتر شدن آن می شود.

- مرتضی محمدی متخصص در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه در بیشتر زمان ها مردم درد پا را با این عارضه اشتباه می گیرند، گفت: میخچه پا یا corn بیشتر به خاطر فشارهای وارده به پا ایجاد می شود.

محمدی با بیان اینکه این عارضه بیشتر در محل های فشار استخوانی بررسی می شود، اظهار داشت: میخچه عموماً در کف پا (و نه در دستان) ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه جوانان به دلیل کاهش اختلال آناتومیک دچار میخچه پا نمی شوند، تاکید کرد: گاهی افراد هنگام درد در کف پا به افراد غیر متخصص مراجعه می کنند که آنان زگیل را با میخچه اشتباه می گیرند.

این متخصص پوست و مو با بیان اینکه درد در ناحیه دست زگیل است، تاکید کرد: جوانان در بیشتر دردها غالب موارد زگیل در کف پا را با میخچه اشتباه می گیرند.

این متخصص پوست و مو با اشاره به اینکه میخچه در محل های کف پا ایجاد می شود، بیان کرد: برداشت فشار مزمن از محل آسیب دیده از ایجاد میخچه پا جلوگیری می کند.

محمدی با بیان اینکه استفاده از لیزر، کوتر و یا ترایوتراپی برای درمان میخچه موثر است، عنوان کرد: با استفاده از قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان نگران میخچه پا نباشند

جوانان نگران میخچه پا نباشند