مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1395 ساعت 10:352016-12-05بين الملل

پترائوس ، به وزارت خارجه آمریکا نزدیک شد


ژنرال دیوید پترائوس که یکی گزینه های رییس جمهور پیروز آمریکا، برای سمت وزارت خارجه است، ترامپ را یک عملگرای واقعی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما "به نقل از پایگاه اینترنتی این نشریه آمریکایی: دیوید پترائوس، ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا، اوایل روز یکشنبه گفت، دونالد ترامپ یک عملگرای واقعی است و دیدار هفته گذشته اش را با رییس جمهور منتخب در نیویورک یادآور شد.

پترائوس در گفت و گو با برنامه این هفته شبکه خبری ای بی سی آمریکا گفت: به نظر من ترامپ کاملا عملگرا است.

پترائوس دوشنبه گذشته گفته بود، گفت و گوی خیلی خوبی با رییس جمهور منتخب داشت و اینکه ترامپ از چالش ها و فرصت های پیش رویش درک دقیقی دارد.

بر اساس گزارش ها، این ژنرال بازنشسته و رییس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا)، یکی از گزینه های ترامپ برای تصدی سمت وزارت خارجه است.

سوابق پترائوس پترائوس که از فرماندهان نظامی برجسته آمریکا است و به واسطه نقشی که در تحولات عراق پس از سال دو هزار و هفت ایفا کرده شهرت و اعتبار زیادی در آمریکا پیدا کرد، توسط باراک اوباما به عنوان رییس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا منصوب شد.

اما پس از آن که پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) کشف کرد که پترائوس برخی اسناد و مدارک محرمانه را در اختیار پائولا برادول معشوقه و زندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پترائوس ، به وزارت خارجه آمریکا نزدیک شد

پترائوس ، به وزارت خارجه آمریکا نزدیک شد